Subject: vastuskiri eelnõule taristuministri määruse „Ministri määruste ..
From: Kätlin Tänavots <[email-masked]>
To: "SiM info" <[email-masked]>
Date: Wed, 16 Jul 2025 09:20:51 +0300

Tere

Täname Teid edastamast Päästeametile arvamuse andmiseks taristuministri
määruse „Ministri määruste muutmine seoses alusharidusseaduse kasutatud
terminite muutmisega“ eelnõu.

Päästeametil puuduvad täiendavad ettepanekud.

Kätlin Tänavots

Õigusosakond

õigusloome jurist

+372 5567 0809

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

PÄÄSTEAMET

Raua 2 | 10124 Tallinn

 <https://www.paasteamet.ee> paasteamet.ee

 <https://www.olevalmis.ee> olevalmis.ee

 <https://ohutusportaal.paasteamet.ee> ohutusportaal.paasteamet.ee

 <https://www.facebook.com/paasteamet>

 <https://www.instagram.com/paasteamet_eesti>

 <https://ee.linkedin.com/company/estonian-rescue-board>